Wensen of vragen? Neem contact op:
Parachute springen Verbinden Genieten

SQUARE OPLEIDING 2024

Square parachutespringen? Meld je aan voor de infodag!

In het voorjaar van 2024 organiseert de Commando Para Stichting (CPS) op vliegveld Seppe een square opleiding parachutespringen.
De opleiding is voor personen die nog nooit parachute met een square gesprongen hebben tot en met springers die momenteel militair current zijn en alles daartussen.
Het gaat om een 2-daagse cursus, bestaande uit een deel theorie en 5 square staticline sprongen.

In februari zal er een inventarisatie zijn van de ervaringsstatus van de aanmelders. De opleiding zal aan de hand daarvan ingericht worden. Een ieder die KCT-reünie gerechtigd is kan hieraan deelnemen.

In de opleiding wordt een compleet pakket geboden. Incl. verzekering en springmateriaal.
Kosten € 550,- p.p.

Belangstellende kunnen zich online tot eind januari aanmelden via de website of tijdens de infodag in januari. Deze is bij het indoor Skydive Roosendaal.

In de opleiding wordt een compleet pakket geboden. Inclusief verzekering en springmateriaal.

€ 550 per persoon

Na het behalen is square springen met de CPS en daarbuiten vrij in binnen- en buitenland.

Commando Para Stichting • voorz@commandoparastichting.nlKVK 84560320 • Rechtsvorm: stichting

Parachute springen Verbinden Genieten

Veilig betalen: